Мобільне ранжування від Google - це майбутнє SEO

Мобільне ранжування від Google – це майбутнє SEO. Такий висновок можна зробити, якщо проаналізувати дані лічильників сайта. Навіть невеликі сайти мають близько 60% відвідувачів з мобільних пристроїв (смартфони переважно). Планшети (tablets) мають дуже маленький відсоток серед відвідувачів. Пропоную статтю у перекладі про нові тенденції у ранжуванні пошуковими системами та їх переорієнтацію на користувачів з мобільними пристроями (смартфонами).

SEO чекають глобальні зміни в моделі ранжирування

Говорячи про тенденції в SEO, не можна не відзначити, що просування з кожним роком стає все більш різноманітним та складним. Результати пошуку в підсумку стають точнішими, актуальними і персоналізованими, ніж будь-коли.

Сьогодні для успішного просування необхідно віддавати користувачеві ідеальний онлайн-продукт і більш високі рядки у видачі займають ті, хто виявиться ближче до ідеалу.

SEO – більше ніж контент

Таким чином, сьогодні робота оптимізатора вже набагато ширша і складніша, ніж просто розміщення ключових слів і зворотніх посилань. Це – більше, ніж оптимізація метаданих. Це – навіть більше ніж контент. Вебмастерінг і SEO перестали бути вотчинами дилетантів і стали долею високих професіоналів різного профілю – від веб-дизайна і копірайтинга до маркетинга.

Одна з явних тенденцій цього року – масовий перехід на мобільні пристрої. У статті «5 найважливіших трендів SEO 2018 року» експерт ринку онлайн-маркетингу з США Dainius Runkevicius повідомляє, що ми знаходимося всього в декількох місцях від того моменту, коли Google зробить основним індекс для мобільних пристроїв. Це означає, що Google буде оцінювати документи на основі мобільної версії.

На сьогоднішній день Google оцінює релевантність сайту для користувача на основі деськтопной версії сторінки.Однак, оскільки пошукові запити з мобільних пристроїв сьогодні складають вже більше 60% всіх пошукових запитів, такий підхід до ранжирування застарів.

Дійсно, дуже багато користувачів інтернета переходять на мобільні гаджети (смартфори, планшети). Ми шукаємо в пошуку інформацію, робимо покупки, читаємо новини з мобільних пристроїв. Логічно, що зовсім скоро Google, а потім і Яндекс почнуть віддавати перевагу сайтам, максимально адаптованим під мобільні пристрої.

Ця зміна, напевно, переверне з ніг на голову всю видачу та обіцяє бути грандіозною подією в SEO з моменту появи  ранжирування за посилання.

Що з цього випливає на практиці? В першу чергу SEO-фахівцям слід приділити особливу увагу створенню мобільних версій сайтів. Потрібно потурбуватися формуванням прискорених мобільних сторінок. В рамках вирішення цього завдання дуже важливим стане створення зручного для користувача інтерфейса для користувачів мобільних пристроїв. Велике значення матиме і швидкість завантаження мобільноъ сторінки до навігації і сама ця навігація.

Очікування з боку користувачів і вимоги до пошуку ростуть в усіх напрямках

Сьогодні користувачі хочуть миттєво вирішувати свої проблеми незалежно від того, який пристрій вони використовують. Дослідження Google показали, що сайти, завантажуються більше трьох секунд, втрачають близько 40% відвідувачів. Іншими словами, ваш бізнес залежить від секунд!

Але швидке завантаження документа – навіть не половина справи. Припустимо, ваш сайт має ідеальний час завантаження. Але що станеться, якщо користувачі, потрапивши на нього, відразу ж не побачать, як переміщатися по сайту? Що станеться, якщо користувачі не зможуть зрозуміти за декілька секунд, про що ваша стаття? Правильно, ці користувачі покинуть ваш сайт! Адже якщо вони не хочуть зайву секунду чекати завантаження документа, то з чого б їм витрачати ту ж секунду на розуміння структури вашого сайта? Звідси висновок: найважливішим зараз стає зручність користування сайтом, зручність навігації, створення інтуїтивно зрозумілого інтерфейса.

Google ясно дав зрозуміти, що зручність є значущим фактором ранжирування

І зручність повинна бути ідеальною, як на телефонах чи планшетах, так і на настільних комп'ютерах, забезпечуючи користувачеві простоту вирішення своєї проблеми на всіх пристроях.

Радимо вам і зараз опинитися в числі перших, хто зорієнтується і змінить підхід до просування, правильно розставивши пріоритети.